Z tej okazji przedstawiciele Pogoni Szczecin przeprowadzili krótki wywiad z Prezesem Asprod Dariuszem Bieleckim. Zachęcamy do zapoznania się z całością materiału bezpośrednio na stronie naszego Partnera https://biznes.pogonszczecin.pl/piekarnia-asprod-w-biznesowej-dumie-pomorza/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR0IO2jm-EefzBk1WuYOdAH88i4quomhn-9-1DfzKcsOTma_NeNw9uOeRhQ_aem_F4XUz2w74rWjDaS76FTz3g
Od kiedy kibicuje Pan Pogoni Szczecin?
Jestem rodowitym szczecinianinem i zapalonym fanem piłki nożnej, więc Dumie Pomorza kibicuję, od kiedy pamiętam. Śledzę poczynania naszej Pogoni od dziecka.
Dlaczego przyłączyliście się do projektu Biznesowej Dumy Pomorza?
Nasza współpraca z Pogonią trwa nieprzerwalnie od 2007 roku i z tego co wiem, jest jedną z najdłużej funkcjonujących partnerstw pomiędzy Pogonią a biznesem. Jesteśmy z tego dumni i napawa nas to dużą satysfakcją. W naszych piekarniach cukierniach Asprod można kupić pieczywo sPortowców sygnowane marką Dumy Pomorza. Część zysków z tej sprzedaży przeznaczamy na rozwój klubu. Regularnie wspieramy również działania charytatywne organizowane przez Pogoń. Dołączenie do Biznesowej Dumy Pomorza było więc dla nas formalnością. Cieszymy się, że możemy nadać naszej współpracy nową odsłonę.
Jak i gdzie można skorzystać z Państwa usług?
Nasze piekarnie cukiernie można znaleźć na terenie województw zachodniopomorskiego, wielkopolskiego i lubuskiego. Szczecin jest miejscem, w którym mamy swoją siedzibę i gdzie znajduje się najwięcej naszych sklepów. Mamy również e-sklep, dzięki któremu taki asortyment, jak nasze rzemieślnicze kawy czy czekolady można zamówić do wybranego paczkomatu w całej Polsce.
Czym wyróżniacie się na tle konkurencji i jakie są Wasze najważniejsze atuty?
Od zawsze powtarzam, że Asprod to więcej niż piekarnia. To nie tylko hasło, ale też filozofia naszego działania. W naszym DNA jest dbałość o jakość wypieków, ale również o środowisko naturalne, naszych pracowników i klientów, lokalną społeczność, edukację w zakresie zdrowego odżywiania i niemarnowania żywności. Nie boimy się nieszablonowych działań. Więcej niż piekarnia to również nowatorskie w tej branży formaty sprzedaży, takie jak placówki działające w formacie drive thru czy też nasz najnowszy koncept „Dostaniesz wypieków”, będący połączeniem piekarni, kawiarni i lunchbaru. Krótko podsumowując: staramy się, by Asprod był firmą pozytywnie wpływającą na rozwój regionu, odpowiadającą na potrzeby klientów i kreującą trendy.