Drodzy Klienci, być może dzisiaj, wchodząc na naszą stronę, niektórzy z Was zauważyli odmienione logo naszej firmy. Jeśli tak, to bardzo się cieszymy, bo dla nas, w Asprodzie, ta metamorfoza oznacza prawdziwą rewolucję.
Jako firma istniejąca od ponad 30 lat, jesteśmy przywiązani do tradycji, więc każda zmiana, którą wprowadzamy, jest dobrze przemyślana i przygotowana. Tak jest i tym razem – zmianę logo poprzedziło wiele miesięcy pracy naszego zespołu, a efekt, który dzisiaj możecie zobaczyć na naszej stronie, jest jej zwieńczeniem.
Uważny obserwator zapewne zauważy, że na stronie zachowaliśmy ciepłą, tak charakterystyczną dla naszej firmy, kolorystykę, a w logo nadal obecny jest rogalik, tyle że w tej chwili ma on kształt serca. Jednak sam znak stał się lżejszy i bardziej nowoczesny, no i towarzyszy mu nowe hasło: „Mamy serce do wypieków”. To się również nie zmienia od lat, bo w Asprodzie wkładamy mnóstwo serca we wszystko, co robimy. Wielu pracowników jest z nami od samego początku istnienia naszej firmy, co jest najlepszym dowodem ich umiejętności, ale także pasji do wyrabiania i wypiekania pyszności, które możecie kupić stacjonarnie w lokalach Asprodu lub zamówić w naszym sklepie internetowym.
Czy zmiana wyszła nam na dobre? Nasi stacjonarni klienci mogli to ocenić po raz pierwszy 13 lutego 2024 roku podczas otwarcia stoiska Asprod przy ul. Przepiórki w Szczecinie. Kolejnym stoiskiem w nowej odsłonie był otwarty w marcu punkt Asprod przy ul. Łukasińskiego w Szczecinie, a dziś mamy siedem lokali z nowym wystrojem i na pewno będzie ich przybywać!
Życzymy udanych zakupów,
zespół Asprod SA